onsdag den 28. september 2011

Den forkælede møg u... øhh smukke Prinsesse!

Det hænder jo at jeg syr tøj til prinsessen... ja jeg vil faktisk sige at det er sket en del gange efterhånden. I starten da prinsessen var mindre syede jeg en del tøj til hende, men efter hun har fået talensbrug og derfor også en mening om tingene har frekvensen været faldende. Det er der naturligvis en forklaring på, for når jeg har siddet og brugt mange timer på et stykke tøj som jeg selv synes er endt edder-lækkert og så tøsen ikke gidder at have det på og tøjet ender inde bagerst i klædeskabet... så føler jeg jo at de mange timer foran symaskinen er mere eller mindre spildt (er der andre der kan nikke genkendende til den følelse?) !
Her er de seneste to syprojekter der har lidt denne skæbene.

 

Er det ikke synd og skam at sådanne fine klæder bare skal leve deres liv henslægt i bunden af et klædeskab... muligvis jeg skulle sætte dem til salg?
De sidste to ting jeg har syet, har jeg dog tvunget hende i (jaja dååårlig mor!); en kjole og et par hjemmesko. Det skal jeg se om jeg kan få knipset et billede af senere... kjolen er pt. til vask... ja for efter hun er blevet tvunget i den et par gange, er det gået hen og blevet Prinsessens yndlings kjole! Sådan kan en sy-historie også ende :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar