fredag den 23. september 2011

Liste over igangværende projekter

Jeg er notorisk dårlig til at få afsluttet et projekt før jeg kaster mig ud i et andet, på den måde er jeg på ingen måde tro mod mine egne projekter. Hvilket ind imellem kan være utroligt frustrerende når der er FOR mange igang på én gang... selv for mig!
For mit eget overbliks skyld tror jeg vil udarbejde en liste over mine i gangværende projekter, selvfølgelig startende med projektet jeg lige har afsluttet, Prinsessens seng :)
  • Male Prinsessens seng
  • Sy sengetøj til Prinsessen
  • Sy gardiner til stuen færdige
  • Male resten af træværket på huset
  • Givet de afslebet havemøbler olie
  • Strikke kjole til Prinsessen færdig
Det var da egentlig ikke så slemt som jeg havde frygtet... er der mon nogen jeg har glemt? Der er selvfølgelig en lang række af syprojekter, som sådan "står" og venter men de er ikke på begyndte, så de tæller ikke med her! Og der er den altid voksende lappe/reperationsbunke der ligger i syværelset ( også kaldet gæsteværelset af andre i husstanden) med fare for at vælte.
Jeg har lagt mærke til to ting ved den bunke:
#1: Der er en vis overrepræsentation af Prinsessene tøj... (noget endda noget hun er vokset ud af før jeg nåede at få det lappet - same on me!), enten må hun slide mere på sit tøj (hvilket hun jo nok gør) eller også er hun nedprioriteret (hvilket jeg slet ikke kan forestille mig!)...
#2: Bunken synes aldrig at blive mindre... selvom jeg faktisk får lappet/repareret noget af det en gang i mellem!

Har du også sådan en bunke?

Ja, og så er der jo alle de ufærdige strikketøjer, som er blevet glemt på bunden af strikkekurven...dem snakker vi ikke om, der er HELT sikkert en grund til at de er blevet glemt og det er en helt anden historie :)


Jeg falder ikke i fælden, at stille krav til mig selv om, at jeg ikke må starte nye projekter før jeg har færdiggjort x antal... det ved jeg er en umulighed, jeg ville ALDRIG kunne overholde det... og hvorfor stille regler op for sig selv, som man ved man ikke kan holde? Næh, nej så hellere se det positivt...tænk hvis jeg kan afslutte ét projekt mere end jeg starter, så må jeg da komme i bund med igangværende projekter på et tidspunkt... langt ude i fremtiden :)

Jeg skal prøve at holde jer orienterede om status på denne liste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar