mandag den 3. oktober 2011

Skøn skøn weekend

Hvor er Danmark dejlig, når vi får sådanne efterårsweekender forærende!
Jeg har været i Mols Bjerge (ja, det hedder de altså, selvom højde forskellene er i mindre målestok end hvad man vil forvente af et bjerg) og plukke brombær i lørdags.

Jeg havde Prinsessen med på slæb og  hendes Onkel (som tog sig af slæberiet, da Prinsessens ben pludselig havde glemt hvordan man går). Det var en underskøn tur, med den smukkeste natur, jeg har taget så mange billeder...i mit hoved. Ja, jeg slæbte picnictasken, så jeg kunne ikke også ha kameraet (hvornår er det jeg får det der lille fikse kamera, lige til lommen?) og gud hvor har jeg fortrudt det mange gange siden, at jeg ikke tog det med.
Men det var en super dejlig picnic ud i det blå og vi fik da også plukket en smule brombær til syltning :) Gi mig flere af de dage, please...åh kom nu, vær ikke fedtet!










Søndag stod på havehygge hele dagen. Jeg gik rundt og nussede med Prinsessen. Vik fik høstet de sidste tomater og skåret planterne ned. Vi fik plukket den fineste buket blomster til kaffebordet! Ja, og så bagte æbletærte til kaffen, for Oldemor kom på besøg.
Tænk sig at vi i oktober kan sidde ude og nyde eftermiddagskaffen med bare arme og solhat, så er livet ikke det værste vi har ;)



Dette her er hvad Manden min har lavet hele weekenden (hvilket også var gruden til at han ikke var med på brombærplukning i Mols Bjerge). Han har udskiftet træet på garagens tagfacade og han er næsten blevet færdig...så sejt! Det ser så godt ud...når lige den der svensk røde bliver malet over... hov, var det mit job, are you looking at me?!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar