torsdag den 12. april 2012

En af Påskens aktiviteter

var et loppemarked nede hos Bedstemor på Kegnæs. Jeg købte alt for meget, men jeg trøster mig med at pengene fra loppemarkedet går ubeskåret til et godt formål, nemlig den lokale dagpleje i området, som kun kan kører rundt med sådanne tilskud.
Her er lidt billeder af det hjemslæbte.

En dejlig marmelade krukke med fint trælåg fra Knabstrup, og en messing lyseslukker, der trænger til kærlig rengøring. Jeg har haft en lyseslykker før, men den er på mystisk vis forsvundet under flytningen, så jeg måtte jo have mig en ny!
 









Se lige hvad jeg også fandt... dette er de originale Hukit-stole, med mærke og produktionsdato stemplet i bunden!
De var faktisk ikke så dyrer, som jeg havde regnet med, men de er jo også købt i udkants-Danmark, hvor konkurencen om dem åbenbart ikke er så stor som i byen. Og tænk sig, jeg var så heldig at få fire af hver :-) Plus et rundt bord, som vi ikke kunne have med hjem i bilen, så et billede af det må komme senere.
De røde stole kan Prinsessen passe nu... hun var svært godt tilfreds med farven. De træfarvede er en tand større, så de kommer på loftet et års tid, så tror jeg de passer.

Når man falder over sådan nogle ting, så er der noget ved at tage på loppemarked!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar