torsdag den 12. april 2012

Forår har indfundet sig

Så er det sket, foråret har indfundet sig... æbletræet er sprunget ud!

Og der er faktisk også mange blomster i haven nu, prøv bare at se.






















Her er det skilla til ventre og haveprimula til højre.
 















Og her, martsviol til venstre, og de gode gamle kasse tulipaner til højre.


Prinsessen og jeg har også været ved at plante frø, så nu ser vindueskarmen i stuen sådan ud.
Arbejdsfordelingen var, at jeg lavede potterne, Prinsessen fyldte dem med jord, jeg valgte frø og pegede på potter og hun puttede frøene i jorden. God inddragelse og alle var glade.

Jeg har fået en pot-maker af min mand, han har selv drejet den i æbletræ og den er utrolig smuk. Så hos os forspirrer vi frø i avispapirs-potter, som vi kan plante direkte ud i bedene, når den tid kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar