tirsdag den 17. april 2012

Så er der gang i spirringen!

Jep jep, den er god nok, se lige.
De små puder er basilikum. Jeg overraskes igen i år, over hvor villige de er til at spirer. Jeg har nemlig engang fået at vide at de skulle være noget så besværlige... det har jeg heldigvis tilgode at opleve :-)
De små tynde spirer er tomatplanter. Sidste år tog jeg frø fra tomaterne fra de øko-planter vi købte på torvet. Det er første år jeg prøver at forspirre frø jeg selv har høstet, jeg er ret spændt på processen. Indtil videre er jeg godt tilfreds!



Her er det squash, som i nok har gættet. De er jo ret genkendelige. De er faktisk allerede så store at de skal prikles om, da rødderne stikker ud i bunden af papir-potterne. Det tog dem kun 14 dage! Og det varer jo lidt før vejret er til at de kan komme ud... bumbum hvad gør jeg lige med den indtil da, med den vokse hastighed?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar