torsdag den 26. juli 2012

Vinduesprojekt del II

Husker du mit vinduesprojekt, som gik helt galt og vi endte med nyere vinduer? Nu er vi kommet en smule længere med projektet... Nå, tænker du måske, var det ikke et år siden det skulle have været færdigt? Jo, må jeg så svarer, men her i huset ridder vil ikke samme dag, som vi sadler.


Sidste år fik manden min og jeg ved fælles hjælp skiftet det ene vindue, som jeg ødelage, og længere kom vi så ikke. Så denne sommer havde vi sat en uge af vores sommerferie af til projektet... og sendt Prinsessen til det Nordjyske på Farmor-Farfar-ferie.

Her er manden i aktion ved køkkenvinduet. Når han ikke har brug for hjælp, så maler jeg gavl og udhæng... det kan man sådan godt gå lidt til og fra.

Jeg glæder mig til tætte vinduer til vinter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar