fredag den 17. august 2012

Projekt hønsehus del II

Så er vi kommet lidt videre med hønsehuset... jeg siger så flot vi, men rent faktisk, så er det jo mest manden min der arbejder :)
Her er alle stolperne kommet op på den bærende bundrem. Og der er kommet afstiver mellem hvert "fag" i det der bliver til hønsegården. afstiverne har ikke den store betydning for konstruktionen, men jeg synes det ser pænt ud og så er der noget mere at fæstne hønsenettet på.

Manden min er her ved at sætte væggene i nathuset på.
Her til venstre er dørene også kommet i...3 styk i alt! Èn indtil hønsegården og to indtil nathuset, så jeg kan komme til at gøre rent fra begge sider af huset :)

Det er vist noget pille-arbejde at stå med, for det tager lang tid ude i garagen og snedkerer en dør!
Men resultatet er så fint...så må vi bare vente lidt længere på hønseindflytningen!

Det var hvad vi nåede i denne omgang, og så skal jeg til at lede efter tag til hønsehuset...og det skal gerne være noget der matcher det der ligger på vores hus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar