tirsdag den 21. maj 2013

Så er der klar til høns - Projekt hønsehus del III

Manden min brugte hele dagen i går, ude i hønsehuset...så nu er det endelig færdigt! Du skal lige se hvor flot det er blevet.
Her er huset lidt på afstand, så man kan se det i sin helhed. Ja, taginddækningen mangler, men det har ikke den store praktiske betydning.





Her er lidt af de lækre detaljer, som min mand har begavet mig med. Til højre, det hjemme drejede håndtag der hejser døren indtil nathuset. Nedenfor ses redekassen og de fine hængsler og beslag, som min mand har brugt.













Og her til højre ses ud igennem døren inde fra nathuset, den fineste hønsestige! Manden min har virkelig gjort sig umage, med selv den mindste detalje. Wauu, det er bare så flot!

Så mangler jeg bare lige at få malet lidt hist og her og få fyldt grus i hønsegården. Men mon ikke jeg kan nå det inden weekend, hvor planen er hønseindflytning :) Jeg glæder mig rigtig meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar