lørdag den 15. juni 2013

Det er den dejligste morgen


...i hundrede år og jeg lever. Sådan er der et omkvæd i en Gnags-sang der lyder, og lige nu passer det sådan set meget godt på mig :)

Jeg har siddet ude på terrassen og nydt solen, min morgenmad og drukket kaffe... det er skønt at have weekend. Den slags udskejelser har jeg nemlig ikke tid til i hverdagene, så føles det som ren forkælelse når jeg kan.
 Jeg har været på en morgenrunde i haven, da jeg lukkede hønsene ud...bare sådan lige for en status på blomsterne (og ukrudtet).

Her er det mini syrenen, der står i fuldt flor og dufter så englene synger.
Nedenfor er det de gule dagliljer, der nu er kommet godt i gang og min mørklilla storkenæb er nu på sit højeste.









 Jeg ved desværre ikke deres sortsnavne, da det er blomster der var i haven da vi overtog den, men det bliver de nu ikke mindre smukke af! Men det kan være at jeg skal lege plantedetektiv en vinterdag og finde ud af det :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar