fredag den 14. juni 2013

Jeg skulle bare lige se om de havde...

Så gjorde jeg det igen!! Ja du ved, fyldte bilen med planter :)
Jamen, jeg skulle jo bare lige se om de havde klatrehortensia! Det havde de... og så var der liiige et par andre planter, som jeg ikke kunne leve foruden.











 Jeg fik 2 klatrehortensia, 2 hvide lupiner, 2 hvide stokroser, 2 blå ridderspore og 4 engblommer for (hold fast) 352 kr. ! Jeg ææælsker BilligBlomst.
Jeg ville aldrig have råd til at købe så mange planter, hvis jeg var henvist til en planteskole. Jaja, så ved jeg jo godt at planterne har lidt under de noget kummerlige forhold de står under hos BilligBlomst, så man kan risikere at nogen af dem går til... det har jeg jo så også råd til, når jeg ikke har betalt mere for dem.
Åh, min grønne passion har lige fået en opblomstring :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar