søndag den 11. august 2013

En weekend til alting, ingenting og lidt af hvert

Det har været en dejlig afslappende weekend...uden det helt store program. Jeg tror vi alle trængte til lige netop det, bare at være og ende der hvor vi nu endte.

Vi havde egentlig planer om at udskifte en dør eller to, men det satte regnen en stopper for. Det er jo ikke fedt at mangle en fordør, når der står regn ned i lårfedestråler... Så blev det til Randers Regnskov i stedet, hvilket passede i Prinsessens kram og da der så kom en frokostaftale ind over med Farmor & Farfar, så var Prinsessens lykke gjort. Det blev en rigtig hyggelig lørdag i Randers :)


Søndag har vi (de ældre af os) sovet længe. Og været i haven og nuller, slået græs, ordnet noget dør til både hønsehus og hegnsskuret... det sidste er selv sagt manden, der har stået for det.

Og så har jeg haft gang i ovnen. Både kage og kernebrød er det blevet til!


Kernebrødet er et slags rugbrød uden mel. Du kender det måske godt under titlen stenalderbrød eller palæobrød?

Det er ikke fordi jeg er gået over til palæodiæt eller har lavet en masse om på min kost... jeg prøver bare at fjerne nogle af alle de kornprodukter jeg spiser hver dag... for at se om det er dem der gør, at jeg har tilbagevendende ondt i maven.

Blot en fiks idé jeg har fået i min sommerferie, inspireret af disse to bloggere, Haps og Madbanditten, som jeg er begyndt at læse med hos. Altså et eksperiment, som jeg vil afprøve de næste par måneder, for at se om jeg faktisk kan slippe af med tilbagevendende ondt i mave!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar