fredag den 2. august 2013

Så er belægningen til hegnsskuret i hus

Pyyhh, det er varmt i dag... og vi har knoklet i varmen. Manden min og jeg har flyttet fliser... 2.2 ton på to dage.

Jeg kan vist godt afsløre at mine arme er en smule længere end de plejer at være. Og der er vist også nogle muskler omme i ryggen, der påkalder sig opmærksomhed ved smerte. Men hvad betyder det når man har fået fliser til hegnsskuret gratis! Ja, den er god nok... til afhentning gratis, vi skulle blot selv tage dem op :)

Jeg elsker www.guloggratis.dk, her kommer det, nogen ikke længere har brug for, andre til gavn... og den tanke kan jeg godt lide.

Nu for eksempel med de fliser vi lige har hentet... de blev lagt af en familiefar for at hans unger kunne kører på "rugbrøds-scooter" rundt om huset, nu er ungerne blevet så store at de ikke kører på scooter, og der er derfor ikke brug for fliserne mere. Så kan vi overtage fliserne og lægge dem i vores nye skur. Det er da en dejlig form for genbrug!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar