torsdag den 17. oktober 2013

Efterårsferie

Ahh, det er ferietid...for mig i hvert fald. Manden min knokler stadig på arbejdet. Prisessen er draget nordpå på efterårsferie ved Farmor og Farfar, så jeg har alt den tid i verden til mig selv, som jeg kunne ønske mig.

 Vi har benyttet os af tosomheden ved besøg på ikke-børnevenlig-restaurant :) Tirsdag var vi på St. Pauls Apothek til lækker mad og cocktails. Jeg nåede kun at tage dette ene billede af forretten (røget dyrekølle, spidskål og balsamico), resten blev spist førend jeg overhovedet fik tanken at tage et billede.

Da det var mig der skulle kører hjem, var mine drinks alkoholfri, men hold op de smagte dejligt. Det er virkelig et koncept der holder, det de kører på Apotheket.

Vi nød aftenen, uden barn, hvor vi kunne tale sammen uden at blive forstyrret og hvor vi ikke skulle skynde os at blive færdige fordi der er sengetid at overholde og alt det andet.
Bare en hyggelig aften os to. Jeg tror vi skal gøre det noget oftere!


Jeg har ikke fået lavet en hel masse i ferien, jeg har prioriteret at slappe af og kun lave de ting jeg havde lyst til.
Det er blevet til et par leggings og hjemmesko til Prinsessen og en smule strik på den kreative front. Og en frisørtid på den nødvendige front! Og da jeg alligevel var inde i byen til frisør, var der også liiige et par andre ting jeg også skulle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar