torsdag den 24. oktober 2013

Et krydsnøgleapparat og et smukt natursceneri

Jeg var ude i det dansk efterårslandskab og kører i tirsdags. Gud, hvor er der smukt derude, når solen sådan viser det hele fra sin bedste side. Farverne er altså ikke gengivet ordentligt, de er mere strålende irl, men mit mobilkamera har åbenbart ikke den farveskala!

Min tur var foranlediget af Gul og gratis (som så mange gange før!). Jeg havde nemlig fundet et krydsnøgleapparat, som jeg skulle til Brædstrup og hente.

Min gps førte mig, på hjemturen, over de små veje og byer nordover, med små kig til Mossø, før jeg ramte motorvejen ved Skanderborg S. Det var en virkelig smuk tur og et rigtig dejligt afbræk fra en hektisk arbejdsdag, så jeg nød udsigten og roen på de små veje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar