lørdag den 14. december 2013

En dejlig julekoncert uden det store jul

Jeg har været til julekoncert i dag, sammen med min bror. Vi var i Sct. Pauls Kirke og hører Caroline Henderson.



Det var en rigtig hyggelig koncert. Jeg elsker hendes stemme, og den meget afslappede stil hun holder sig under hendes koncerter. Og så er kirken, med dens akustik, et fantastisk rum at opleve musikken i.

Den eneste jeg har at udsætte på julekoncerten, var at den ikke var særlig julet... ikke at vi var blevet det lovet, andet end over skriften julekoncert (men det kan jo også tolkes som en koncert ved juletid, og det var det jo!). Caroline sang to julesange og to sange som kunne nærme sig temaet jul. Det var jo ikke overvældende, når jeg havde forventningen om at blive sat i julestemning ved koncerten... men lidt har jo også ret :)

Jeg må have fundet min cd med Händel's Messias, for at bringe mig i den rette stemning til julekage-bagningen, der løber af stablen lige om lidt... og det er i øvrigt på høje tid med de klejner, de er efterspurgt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar