tirsdag den 31. december 2013

En gave til mig selv

Jeg har købt en julegave til mig selv... ja, selvfølgelig kan man det, gør du ikke det!?
Det gjord jeg faktisk allerede i midten af december og grunden til, at  jeg kommer i tanke om den nu, er at den har været i aktion :)

Jeg har købt en vase... og det er ikke nogen almindelig vase, altså. Jeg faldt over den på Claus Dalbys blog (her kan du se et billede uden af den uden blomster i, hvilket jeg ikke lige fik taget) og jeg tænkte med det samme, at den er god til alle de små (kort stilkede) blomster som Prinsessen kommer med i sommerperioden.
Men den er altså også god til anrette resterne af blomsterbuketter i... ja, du ved, når du har en blomsterbuket som sådan synger på sidste vers, og du alligevel synes det er synd at smide den ud fordi der stadig er blomster i den som pynter!

Som nu den julebuket jeg fik af svigermor, den har jeg skilt ad, smidt de hængende blomster ud og sat de fine i min vase med lidt af det grønne fyld. Og nu kan den pynte på Nytårsbordet og et par dage frem, inden blomsterne er kasseringsværdige. Jeg er allerede svært glad for min nye vase :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar