onsdag den 4. december 2013

Et evighedsprojekt har nået sin ende

Så er jeg endelig blevet færdig med et af mine evighedsprojekter, jubiii!

Det er en strikket poncho efter en opskrift af Lene Holme Samsøe, som jeg har skrevet om tidligere. Og egentlig burde den bare have været lige ud af landevejen, uden ben i.
Men jeg ved altså ikke hvad der sker med kombinationen Lene-opskrift og mig, for det passer aldrig (og ja, jeg havde lavet en strikkeprøve, hvor masker og mål passede!!) med opskriften... og derfor blev den kylet hen i et hjørne af sy-værelset i et halvårs tid!


Nu er den så endelig blevet forlænget, så den går ned over buksekanten og dermed bliver et tækkeligt stykke beklædning! Og jeg er glad, den kommer til at varme mig dejligt hen over vinteren :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar