torsdag den 26. december 2013

Julegave af egen produktion

Nu da gaven er pakket op, kan jeg godt vise det jeg fik lavet til jul. Ikke fordi det er så meget, det meste af min tid op til jul, gik jo med at producere for Prinsessen!

Jeg fik strikket disse super flotte vanter til min søster, efter en opskrift af Lene Holme Samsøe fra bogen Suveræn strik. Garnkvaliteten er uld/silke fra Garnudsalg i farven brombær, strikket med to tråde. Efter en gang vask blev de bløde og lækre, hvilket var alfa omega, da søsteren ikke kan udholde ting der kradser... og farven, den er utrolig smuk.



Det syntes min søster heldigvis også... det er jo altid lidt et sats at strikke til andre, uden de selv har ytret ønske om det :)

Jeg nød dette lille projekt, for selvom der er mønster på hver eneste pind (og derfor ikke egner sig til café-strik), så gik det nu ret hurtigt med at få dem strikket, da omgangene ikke er så lange... og det er jo noget jeg kan li, at få noget fra hånden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar