tirsdag den 28. januar 2014

Når det fyger samler sneen sig i bunker... store bunker!

Jeg var ude ved hønsene i formiddag, for at give dem frisk, ikke-frossen vand.
Og hvilket syn der mødte mig!











Jeg skulle grave hønsehuset frit. Der er da vist ikke noget at sige til, at hønsene bliver inde i deres nathus i disse dage!

Der står tre blomme tre i den største snedynge her til venstre. Jeg er godt nok noget spændt på hvordan de klare den! Der er nemlig knækket ét frugttræ for mig, på cirka samme placering... og det vil bare være så ærgerligt hvis disse også går til. Det ene af dem er et 5-års træ, som jeg har fået af min søster og bror, og det skulle jo helst give frugt til sommer :)

Jeg må ud og skovle dem fri, når sneen begynder at tø og blive tung... for som de står nu er der ikke fare på færd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar