mandag den 27. januar 2014

Tøj til Prinsessen

Så har jeg fået tøj færdigt til Prinsessen... inden der går for meget babyforberedelse i alt hvad jeg syer :) Så snestormen er blevet udnyttet produktivt!

Bukserne har jeg haft undervejs i lang tid, de har bare ligget og manglet elastik i taljen og oplæg i benene. Blusen har ligget siden sidst på efteråret og manglet rouleau'en i halsen og oplægget forneden... Og hvorfor er det så at det kommer til at ligge så længe og vente på småting?

Tja, det har tildels noget med Prinsessens at gøre. For det sidste jeg syede til hende havde hun på i 10 sekunder før hun erklærede at det kradsede hende og var grimt... så er der ikke den store lyst til at gøre andet færdigt til hende, når tøjet bare bliver kasseret, før det får en chance! Og tildels er det mig, der nok ikke ridder samme dag som jeg sadler :)

Nå, men nu er det blevet færdigt og jeg har også fået produceret en nederdel til tøsen. Så må vi se hvad hun siger til det. Mit håb er at nederdelen falder i god jord og måske også blusen... bukserne er meget mere tvivlsomt, eftersom pigebarnet "ikke går i bukser".
Jeg har udelukkende syet dem til hende, for at vise hende at det altså ikke er ALLE bukser det strammer om maven... Nu må vi se om den plan lykkedes :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar