søndag den 16. februar 2014

En weekend med istandsættelse og afslapning

Weekenden har budt på lidt af hvert. Istandsættelse, praktiske gøremål og afslapning... dog mest afslapning. Jeg tror det var tiltrængt efter 5 dage med arbejde på Prinsessens kommende værelse.

Manden min er kommet lidt videre på værelset. Tæppet blev leveret i fredags, lagt på og skåret til. Og der er nu gang i maleriet af gulvlister og indfatningen til døren.

Under praktiske gøremål hører omplantningen af nogle af vores indendørs planter. Foråret er begyndt at hive i mig, nu hvor sneen næsten er smeltet udenfor og temperaturen har passeret 5 grader. Meen jeg ved jo godt, at det er tidligt, der kommer frostgrader igen... og så bliver jeg SÅ ærgerlig over at have plantet noget udenfor, som så ikke kommer. Så derfor må jeg ty til indendørs planterne i stedet, for at få stillet den værste "have-kløe" i fingrene :)


Det blev også til et par små-grene fra haven i et par vaser. Nu må vi se om knopperne vil springe, eller om jeg har været for tidlig på den.

Mest af alt har vi dog slappet af i weekenden... flydt ud med hver vores, hygget og dallert rundt i nattøj indtil middag! Sådan nogle dage skal der også være plads til.
I dag blæser det ude, måske man skulle trække i varmt tøj og gå ud og blive blæst igennem?!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar