mandag den 10. februar 2014

Istandsættelsen skrider planmæssigt fremad, med afbræk til genbrugsbutik

Istandsættelsen skrider planmæssigt fremad... indtil videre ser vores tidsplan ud til at hold :)
Søndag gik jeg i gang med at vaske loftet af med malerrens. Herefter overtog manden min og fik spartlet de sidste huller i væggene og repareret en sætningsskade ved vindueskarmen. Da den værste dunst af polyfilla var fordampet gik han i gang med at male loftet. Vi var lidt spændte på om det skulle have to lag... men her til morgen i dagslyset, ser det ene lag ud til at dække fint!

Da der ikke er så meget at tage billeder af endnu på værelset (bare rå grå vægge og hvidt loft), er her i stedet et billede af mit seneste genbrugsfund.

Der er 50% at sparer på alt i min yndlings genbrugsbutik i denne uge, så der har jeg været forbi i dag. Jeg fandt selvfølgelig stof, for denne bunke kom jeg af med den sølle sum af 25 kr. Det er altså rørende!

Udover stoffet fandt manden min (ja, han var med af eget ønske!) en lang læderjakke, som han gerne vil have, at jeg syer et værkstedsforklæde af til ham. Nu må vi se hvornår det projekt kan presses ind i den lange liste af ventende sy-projekter :)

Udover en tur til genbrugen, så står den selvfølgelig på arbejde på Prinsessens værelse. I dag er det så forarbejdet til tapetseringen der står på programmet. Jeg har været i gang med at feje løst puds af væggene og nu er manden min ved at gi dem grunder. Det skal så tørre op, hvilket tager 8 timer. Så vi når ikke længere i dag... men det giver så plads til en tiltrængt pause for arbejdsmanden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar