torsdag den 27. februar 2014

Tågen har taget over

Det er en trist dag i dag, altså vejret udenfor... tåget, koldt og klamt!
Jeg har mistet udsigten over til landmands-naboen i tågen... hele verden er blevet udvisket i gråligt dis.

Så er det nu jeg sidder og ønsker, at jeg var ude og nyde solen mandag og tirsdag, hvor vejret var pragtfuldt og solen skinnede. Men fysikken var desværre ikke til det :( Jeg har været hus-bundet, da mit bækken driller... de eneste udflugter der har været overskud til, er turen til kiropraktor og fysioterapeut, for at prøve at lindre det stakkels bækken.

Det var forventet at bækkenet ville drille, men derfor er det nu stadig træls... ikke at kunne komme i haven og nulre, nyde solen når den nu endelig har fundet vej her til, og affinde sig med at være passiv inden døre.

Jeg har set på flere blogs rundt omkring, at foråret er ved at indfinde sig i det ganske land. Så jeg vil jo så gerne ud at nyde det i haven... se og glædes over alle spirene og følge deres udvikling. Prøv for eksempel at se her hos Signe, åh hvor er det livsbekræftende!

Nå, det vender forhåbentlig snart, så jeg igen kan få noget førlighed tilbage og få noget fra hånden, både inde og ude... for alle mine krea-projekter inden dørs ligger jo også stille. Op med humøret, måske skinner solen i morgen og så ser verden jo helt anderledes ud :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar