torsdag den 20. februar 2014

Trist vejr og kjole i action


Jeg har været ude i det danske landskab og køre i dag... mod sydvest. Det var ikke den store naturoplevelse, da jeg holdte mig til hovedvejene og da vejret var, mildest talt, trist! Tåge, støvregn og gråt med gråt på :(
Det inspirerede ikke til at tage billeder, som andre ture har gjort før.

Men derfor skal du nu ikke snydes for et billede :) Jeg har fanget Prinsessen med hendes nye kjole på. Kjolen er næsten blevet godkendt... men der er noget med nogle stropper der driller og glider ned over skulderen... så dem skal jeg have flyttet længere ind på bærestykket. Det er detaljerne som gør, om tøjet kan bruges eller ej og en drille-strop skal i hvert fald ikke være grunden til at kjolen dømmes ude af Prinsessen! Der er håb forude :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar