torsdag den 13. marts 2014

Nederdel til Prinsessen - en re-kreation af H&M

Så har jeg syet en hurtig nederdel til Prinsessen.
Den var hurtig fordi det oprindeligt er en H&M kjole, købt i en genbrugsbutik for et par dage siden, der bare er syet om til en nederdel.

Desværre kunne Prinsessen ikke passe bærestykket på kjolen, det strammede under armene. Så var der jo kun én ting at gøre... klippe det af!


Jeg troede ellers at jeg havde købt kjolen god stor... det er trods alt en str. 128, altså 7-8 år og pigebarnet er kun 6½. Hvornår lærer jeg mon, at hun ikke har arvet mine lavstammede gener, men faderens langstrakte lemmer :)

Nå, nu må vi se hvad hun siger til nederdelen, når hun kommer hjem... hun var jo noget skuffet i morges, da hun ville have kjolen på og opdagede, at hun ikke kunne passe den. Måske denne nye re-kration falder i god jord? Det håber jeg... så er den 20'er jo ikke helt spildt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar