søndag den 9. marts 2014

Så er der dømt forår!

Hvilket vidunderligt solskinsvejr!
Jeg har nydt min kaffe i en stol på terrassen uden jakke på... bare med en tyk trøje!! Skønt med noget sollys i øjnene :)

Jeg må have manden min til at finde havemøblerne frem fra skuret og hynderne frem fra loftet. Der er faktisk hele 8 grader i skyggen i dag!


Det tror jeg også insekterne har bemærket. Prinsessen leger med en mindre koloni af mariehøner der er vågnet til dåd. De er lette at fange og gider ikke rigtig flyve endnu efter vinteren... det passer vist lige til hendes leg.
Her har jeg fået et billede af en ved nogle krokus.


Jeg har også set den første humlebi i dag, midt i en skøn samling krokus. Så jo, naturen er virkelig ved at vågne af sin vinterdvale :)

Send mere af den slags vejr, tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar