torsdag den 3. april 2014

Endnu et syprojekt har nået sin ende

Så blev inderbetrækket til barnevognen endeligt færdig :)
Jeg har kæmpet med det i et par dage... det har været præcisions syning uden mønster, og har krævet et par opsprætninger og omsyninger for at blive helt rigtigt.




Betrækket består af flere stykker stof, som ligger oven på hinanden og tilskæres i faconen... Jeg var ved at give op undervejs, men er jo alligevel lidt stædigt anlagt, så blev ved med at klø på.
Resultatet er da blevet helt godt synes jeg! Så mangler jeg bare betrækket til madrassen, da jeg besluttede mig for at få skåret en ny der er dobbelt så tyk, som den gamle, så den kan jo ikke være i det gamle betræk (som jo så heller ikke har den "rigtige" farve længere efter det fejlslagne farveforsøg).

Jaja, jeg er snart i hus med mine syprojekter til baby... men det er også ved at være tid :)
Det er en rigtig dejlig solskinsdag, som jeg nu vil nyde i sofaen liggende i en solstråle og slappe af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar