lørdag den 11. oktober 2014

Opførsel af hegnsskur del V - belægning og skillevægge

Så kom der belægning i og omkring hegnsskuret. Det var også på tide...belægningsstene har ligget i vores indkørsel siden august sidste år!!! Og flere af vores gæster har ovenikøbet været i carambolage med dem i deres biler :/

Men nu er de altså lagt, af en lokal anlægsgartner, som vi fik anbefalet af en af vores naboer. Og jeg synes sådan set, at vi fik det til en rimellig pris, 8250 kr. Er det ikke OK!?

Her er manden min i gang med at sætte skillevægge op i min del af hegnsskuret...han er kommet rigtig langt! Og nu har jeg fået til opgave at tænke over indretningen af mine rum :)

Her skal tænkes kreativt, for der skal være plads til alle mine haveredskaber (og der er mange!), men samtidigt med skal det jo være overskueligt, så jeg kan finde det jeg skal bruge!

Nu må vi se, hvad vi i fællesskab kan finde på at lave :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar