fredag den 31. oktober 2014

På fødselsdagsgave-tøse-tur

Vi var på tøse-tur i går, Prinsessen og jeg... jo, altså Hikkeprinsen var også med, men det var stadig tøse-tur!

Vi skulle ind til byen for at bestille Prinsessens fødselsdagsgave fra Far & Mor og Bedstemor.
Prinsessen har nemlig fået ny seng! Eller det vil sige, at hun har fået den seng vi før brugte som gæsteseng... sådan en rigtig romantisk, svensk skærgårds-agtig seng (den har også stået i kolonihavehuset før vi flyttede på landet). Og gaven var så ryghynder til denne seng, så den også kan blive sådan lidt sofa-agtig.

Vi tog ind i Skumhuset. Her har jeg gennem årene fået lavet rigtig meget i skum og ved at service og kvalitet er i top og udvalget af stof stort. Her blev ryghynderne bestilt og Prinsessen valgte selv disse tre farve til betræk...en farve til hver hynde (dog vejledt af den søde ekspeditrice, efter anmodning om noget der skulle kunne vaskes!).

Egentlig havde jeg tænkt, at jeg selv ville sy betrækket. Men der er bare så mange andre ting, lige nu der skal ordnes, så vi havde besluttet os for, at lade andre om syarbejdet denne gang.

Bagefter gik vi i Søstrene Grene for at ose lidt og til sidst endte vi på (børenevenlig) restaurant, til stor glæde for Prinsessen. Hendes menu bestod af byg-selv-burger og tag-selv-soft ice...jeg kan godt afslører at hun stor hyggede sig :)

Hikke-prinsen blev slæbt med alle steder i sin klapvogn, og han så ud som om hyggede sig...han var i hvert fald så optaget af alt det nye han så, at han glemte alt om at sove eftermiddagslur! Den tog han først i bilen, sent, på vej hjem fra byen. En rigtig hyggelig tur med begge ungerne...og nu er jeg spændt på at se de hynder vi bestilte!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar