torsdag den 15. januar 2015

Min søn har ædt min pc...

... det er nok en smule overdrevet, men der mangler altså ligesom noget!!
Og Hikkeprinsen var meget stille og gumlende :(

Manden min vendte resolut bunden i vejret på drengen og fik tasten ud.

Men der manglede stadig noget, for tasten ville ikke sidde fast igen.

Hikkeprisen hostede og gumlede fortsat.

Så måtte vi til mere drastiske metoder og endevende munden med fingrene... Der var heldigvis gevinst, en lille hvid plastik dims.

Nu sidder tasten så, der hvor tasten skal sidde, og moderen har lært at lukke låget på sin pc (havde bare aldrig forestillet mig at sådan noget kunne ske)!!!

PS: Jeg har selv prøvet at få en tast af, for at se hvordan den tast der var blevet pillet af, skulle sidde fast...og jeg kan godt afslører at det altså ikke bare lige lader sig gøre. Så hvordan Hikkeprinsen har båret sig ad, er mig en gåde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar