tirsdag den 29. september 2015

Fruen har fattet malerpenslen

Jeg er begyndt at male, igen... Altså træværk, ikke kunstmaleri :) Sidst jeg malede var i sommeren 2013, som du kan se her!
Så jeg har holdt 2 sæsoners pause nu, 1 hvor jeg var gravid med Hikkeprinsen og 1 hvor jeg ammede ham. Der var ikke nogen grund til at tage chancen. Selvom det er udendørs arbejde og det skulle være en miljøvenlig maling, så er der nok alligevel en masse kemikalier i den, som fordamper når man maler!

Det er hegnsskuret der står for skud denne gang. Og hvis der er mere godt vejr tilbage i efteråret, når jeg er færdig med det, så skal vinduerne på nordsiden af huset også gerne have det glatte lag.

Det er ikke svært at se hvor langt jeg er kommet... Det var noget andet med grunderen, som jeg malede med sidst det var godt vejr mere end et par dage (da træværket lige skal tørrer op efter regnen), det vil sige for 3 uger siden (!), der var det ikke til at se hvad der var malet og hvad der ikke var, så jeg kunne ikke lige tage en pause midt på en væg... men så bliver man jo også hurtigere færdig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar