lørdag den 12. december 2015

Til julemarked på Brandbygegaard

Jeg har været til julemarked i dag. Jeg pakkede familien i bilen og kørte ned til Lone Landmands julemarked (link).
Det var en rigtig dejlig oplevelse, at se gården IRL som jeg har fulgt via Lones blog i en del år. Og så var vejret i den grad med os, solen skinnede fra en næsten-skyfri himmel, hvilket gjorde det dejligt at gå rundt på gården og hilse på dyrene og se alle de ting jeg ellers kun har læst om :)



Og markedet i den store trælade, kan varmt anbefales (der er også åbnet i morgen). Der er spændende stadeholdere med fristende vare. Jeg fik købt den økologiske flæskesteg til juleaften og de sidste par julegaver med hjem.

Og selvfølgelig skulle vi lige smage æbleskiverne, som forsvandt som dug for sommersolen, ned i Prinsessens & Hikkeprinsens maver...Manden min måtte op og købe en ekstra portion for at vi også kunne smage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar